Статті
|
7 Секретів успішних підприємців Стаття надана адміністрацією сайту 09:55:25 14-06-2007 7 Секретів успішних підприємців
Чому деякі підприємці більш успішні, ніж інші?. Ось відповідь: кращі підприємці знають те, чого не знають прості смертні. Якщо ви хочете довідатися, що саме, читайте:
Секрет №1: Будь готовий ризикувати.
Підприємництво, крім усього - великий ризик. Коли ти залишаєш роботу, щоб почати свій бізнес, немає ніяких гарантій успіху. Коли Білл Гейтс кинув Гарвард і почав займатися Microsoft, мало хто знав, що таке персональний комп`ютер, не говорячи про програми для них.
Секрет №2: Мрій про великі успіхи.
Джефф Безос на початку 1990 побачив щось, що інші не бачили - що Інтернет росте крок за кроком з кожним роком, незважаючи на те, що деякі про нього чули. Великі підприємці далекоглядні, і вони вірні своїми ідеями, навіть якщо іншим вони недоступні.
Секрет №3: Цінуєте клієнта.
Це інша істина в житті Джеффа Безоса. Для нього клієнт - це цар. Це ж вірно й для Ричарда Брансона, засновника Virgin Group (Virgin Airlines, Virgin Music, Virgin Cola й ін.). Брансон завжди ставить інтереси клієнта вище всього. Наприклад, він упевнений, що багато магазинів із продажу аудиоматеріалів страждають від недостачі необхідного досвіду продавців, і він вважає, що вони повинні бути більш ввічливі, і любити свою роботу.
Секрет №4: Подбайте про людей.
Подбайте про залучення необхідних працівників, інвесторів й акціонерів. В 1913 Генрі Форд написав наступне: «Ми платимо занадто малі зарплати в порівнянні з нашими доходами. Я думаю, ми повинні підвищити мінімальну ставку». Вісім років потому Форд увів 5-ти денний робочий тиждень, аргументуючи це наступним: «Кожній людині необхідно більше одного дня на тиждень для відпочинку й розваг». Так само П.Т.Барнум, один з великих підприємців, завоював повагу своїх робітників. Він платив високу зарплату, ділився прибутком, і робив працівників заможними.
Секрет №5: Будь послідовний.
Підприємництво - це ризик, виходить, підприємець часто програє. Багато підприємців зазнають збитків, але вони однаково залишаються вірними своїм ідеям. В 1975 році, доходи Microsoft склали $16,000, маючи трьох працівників. В 1976 - вже $22,000 і сім працівників. Обидва ці роки вони працювали у збиток. Багато підприємств закрилися б після цих двох років, але ці багато підприємств - не Microsoft.
Секрет №6: Вір у себе.
Б. Фуллер, винахідник теодоліта й інших інструментів, був нікому не відомий, нещасний, і вирішив покінчити життя самогубством в 1927р. Але перед цим він усвідомив, що його проблема була в тім, що він не вірив у себе. З тих пір він вирішив довіряти собі й своїй інтуїції. До моменту своєї смерті в 1983 р. він зумів реалізувати себе в різних сферах, таких як архітектура, математика, автомобілебудування.
Секрет №7: Будьте захоплені.
Вайна Хузейнга, крім іншого, творець відео блокбастерів, говорила: «Я не думаю, що ми єдині, і тим більше не розумніше, ніж наш сусід. Те що ми можемо, так це зробити щось по-іншому, працювати більш наполегливо, зробити нашу роботу захопленням».
Чи для вас підприємництво?
У бізнесі немає гарантій. Просто не існує можливості виключити весь ризик, пов`язаний з організацією малого бізнесу, але можна збільшити свої шанси на успіх гарним плануванням, підготовкою й інтуїцією. Почніть із вивчення своїх сильних і слабких сторін як потенційного власника й менеджера малого бізнесу.
Зрозумійте себе
Часто говорять, що тільки особливі люди можуть бути успішними підприємцями. На практиці кожна людина незалежно від типу особистості може почати малий бізнес. Звичайно, у вас більше шансів на успіх, якщо ви маєте необхідні вміння й знаннями, маєте належне відношення й особисті якості, але ніхто не ідеальний!
Пропонуємо вивчити характеристики для успішних підприємців та що може їх очікувати.
Запитайте себе "Чи Я готовий до цього?":
Прагнення до влади
· Знадобиться багато. Маленькі кризи будуть стримувати вас, але ви не повинні втратити керування.
Переконаність
Переконаність означає - ніколи не здаватися й ні про що не жалкувати, а також бути впевненим, що ви здатні досягти успіху.
Переконаність не означає, що ви ніколи не сумніваєтеся в собі, або не нервуєте, або завжди знаєте, що ви хочете.
Переконаність важлива. Працюючи не у повну силу, ви одержите лише половину результату, що не допоможе вам у складну хвилину
Виправданий ризик
Підприємець не ризикує даремно. Він ретельно вивчає ситуацію й порівнює припустимий ризик. Якщо можливі результати коштують того, проводяться додаткові дослідження ринку.
Здоров`я
Стрес великий, і ніколи боліти, якщо ніхто не може замінити вас на роботі.
Сім`я
Оцініть, наскільки ваш бізнес вплине на сім`ю (вихідні, зміна місця проживання, рівня життя).
Знання справи
Зосередженість
Чи знаєте ви як важливо не розмінюватися?
Робота з персоналом
Чи вмієте ви змусити людей працювати?
Іти до кінця
На помилках – вчаться. Плисти проти течії нелегко, але чим більше людей це роблять, тим менше бояться інші.
Наполегливість і визначеність
Для досягнення мети необхідні прихильність і визначеність. Є чи вони у вас?
Оптимізм
Чи вірите ви в принцип: «Все можливо, якщо дуже захотіти»?
Творчість і винахідливість
....
Висновок
Які характеристики успішного підприємця?
· Може будь-яку звичайну ситуацію перетворити в особливу можливість.
· Володіє здатністю передбачення.
· Мрійник.
· Енергійний.
· Має уявлення, ідею, що надихає його.
· Прагне до змін.
· Живе майбутнім, і ніколи - минулим, рідко - сьогоденням.
· Любить уявляти «що буде, якщо», і «що буде, коли».
· Новатор, стратег, творець нових методів наповнення ринку й творець нових ринків, реформатор світового масштабу, як Білл Гейтс.
· Людина творча - працює з невідомим, спрямована у майбутнє, створює можливості, привносить гармонію й порядок замість хаосу.
· Прагне до кінцевого результату, не зацікавлена в рутинній роботі.
· Розглядає бізнес, як систему виробництва зовнішнього результату - орієнтовану на бажання клієнта - що приводить до одержання прибутку, а не на внутрішні результати - обсяг виробництва. |
|
Швидкий перехід до категорії
|
Ілюстрації |
|